Klachten en retourneren

Klachten en retourneren

Om een klacht / retour in te dienen kunt u de volgende stappen volgen:

1. Benader ons via de e-mail of telefonisch

Heb je een klacht of wil je een artikel retour sturen. Neem dan contact met ons op via de e-mail of telefonisch.

2. Stuur de bestelling terug met de volgende gegevens

De gegevens moet de volgende informatie bevatten: naam, e-mail-adres,telefoonnummer, productcode en beschrijving, aankoopdatum.

3. Retourneer het product

Je mag het artikel binnen 8 dagen vanaf de datum dat de bestelling is afgeleverd retourneren. De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening of als het artikel word omgeruild zijn de verzendkosten ook voor eigen rekening.

4. Verzending

Stuur terug naar het volgende adres:

Oude middenweg 225
2491 AG Den Haag

(Aanbiedingen kunnen niet geretourneerd worden)

 



Volg ons voor het laatste nieuws op:

https://www.facebook.com/ferrysmitracing/

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein